ضرورت استقرار تانکر آب ثابت و سیار در منذریه برای زوار اربعین حسینی

ریحانی، گفت: در جهت رفاه حال زوار اربعین حسینی استقرار تانکر آب ثابت و سیار در منذریه ضروری است و باید ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی ایجاد شود.

بهمن ریحانی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به تمهیدات لازم برای اربعین حسینی ،گفت: در بحث امنیتی، آمادگی لازم برای تردد زوار اربعین حسینی از مرز خسروی وجود دارد و نیروهای لازم جهت برقراری امنیت مستقر خواهند شد.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)  استان کرمانشاه ،افزود:در واقع مرز رسمی خسروی - منذریه مسیر اصلی جاده کشورمان به سوی بغداد پایتخت کشور عراق است که این جاده در ادامه به کشور سوریه متصل شده و در نهایت به بندر حلب در ساحل دریای مدیترانه متصل می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد :مرز خسروی نزدیکترین نقطه ایران به کربلاست؛ این مرز تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، کاظمین ۲۰۳، کربلا ۳۰۰، سامرا ۳۲۶ و نجف ۳۸۰ کیلومتر فاصله دارد. خسروی در ۲۰ کیلومتری شهر قصرشیرین در غرب کرمانشاه قرار دارد.

 

 

ریحانی تصریح کرد:با توجه به اینکه آب منظریه کم است  تمهیدات لازم برای حل این مشکل اندیشیده شده است و در منظریه ۱۰ الی ۱۵ تانکر آب ثابت و سیار بایستی وجود داشته باشد و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی صحرایی نیاز داریم.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)  استان کرمانشاه ،اظهار کرد: مرز رسمی خسروی یک مرز بسیار خوب با زیرساخت های مناسب برای پذیرای از زائران امام حسین (ع) و عتبات عالیات است و آمادگی لازم برای استقبال از زائران در اربعین حسینی را دارد.

 

وی در پایان گفت: از حوزه استحفاظی استان کرمانشاه از کنگاور تا خسروی، محل اسکان های مناسبی از راهیان نور در کنگاور شروع و در مسیر و کرمانشاه آماده اسکان خواهند بود.

 

 

کد خبر 1205154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha