اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی در فردوس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی در فردوس همزمان با سیزدهم شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«محمدرضا مهدوی» امروز (۲۲ مرداد) در شورای اداری استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه گروهی از روحانیون جهادی با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان فردوس در سال ۱۳۴۷ به یاری زلزله زدگان منطقه شتافتند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی در فردوس همزمان با ۱۳ شهریورماه خبر داد و گفت: این اجلاسیه از این جهت پس از گذشت ۵۴ سال از زلزله ویرانگر فردوس حائز اهمیت است که خواستگاه و مبدأ فعالیت گروه‌های جهادی در سراسر کشور شهرستان فردوس خواهد بود.

 


وی ادامه داد: کتاب خاطرات رهبر انقلاب اسلامی که با همکاری آستان قدس رضوی چاپ شده است همزمان با این اجلاسیه رونمایی می‌شود.

 

مهدوی با بیان اینکه ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور نیز در این اجلاسیه فردوس حضور می یابند، افزود: امروزه فعالیت جهادگران تنها مربوط به حوادث غیر مترقبه نیست بلکه در بسیاری از بخش‌های صنعتی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی، کشاورزی و دامپروری فعال هستند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: گروه های جهادی از ۱۰ روز قبل از برگزاری همایش در شهرستان فردوس خدمت‌رسانی خواهند کرد و کارگاه‌های سه روزه‌ای را نیز برای جهادگران برگزار خواهیم کرد.

 

وی در پایان گفت: بیش از ۴۰ هزار کارگروه جهادی در سطح کشور در روز اجلاسیه گوش به فرمان خواهند بود تا یک حرکت جهادی را به حالت رزمایشی انجام دهند.

کد خبر 1205160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha