استان مازندران فرصت‌های اقتصادی خوبی دارد

حسینی پور گفت: استان پهناور مازندران فرصت‌های بزرگ اقتصادی کشور را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۲۲مرداد) در نشست «سیداحسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و امور دارایی با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران اظهار کرد: قرارگاه های متعددی با هدف رشد و توسعه استان مازندران تاکنون شکل گرفت که امید است خروجی فعالیت این قرارگاه ها به رشد و پویایی مازندران ختم شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی، عنوان کرد: دکتر خاندوزی از وزاری موفق دولت مردمی هستند و خوشبختانه امروز فضای خوبی در اجرای عدالت محوری را ایجاد کردند که کار بسیار سختی است.

 

حسینی پور خاطرنشان کرد: در طول مدتی که ما وارد استان شدیم تعامل مثبت و سازنده‌ای بین مجموعه مدیریتی استان مازندران و وزارت اقتصاد برقرار شده و شاهد فعالیت ویژه ستاد رشد اقتصادی هستیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های وزیر اقتصاد و دارایی از مجموعه اجرایی اقتصادی که انصافا با پیگیری ویژه امورات مردم همراه بود، در این زمینه نماینده ولی فقیه در مازندران نیز همراه و صاحب نظر هستند و تعامل بسیار سازنده و خوب بین استانداری و دفتر نمایندگی ولی فقیه را شاهد هستیم، خوشبختانه در استان در بهترین وضعیت قرار داریم.

 

حسینی پور گفت: استان پهناور مازندران فرصت‌های بزرگ اقتصادی کشور را در اختیار دارد.

کد خبر 1205173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha