دوره آموزشی یاوران ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به مناسبت ورود مقام معظم رهبری در سال ۱۳۵۷ به جیرفت، دوره آموزشی یاوران ولایت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ورود مقام معظم رهبری در سال ۱۳۵۷ به جیرفت، گفت: به مناسبت این روز، دوره آموزشی یاوران ولایت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: نوجوانان انقلابی کانون تخصصی مهدویت و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

 

وی بیان کرد: دوره آموزشی یاوران ولایت روز سه شنبه ۸ شهریور در موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت همراه با اجرای آخرین مرحله از طرح میثاق برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: در این دوره آموزشی برنامه های متنوعی از جمله ختم قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، پخش کلیپ  هایی از بیانات رهبری و مسابقه ولایت فقیه در کلام شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ادامه داد: همچنین در دوره آموزشی یاوران ولایت نمایش با موضوع ولایت فقیه اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این دوره آموزشی، برگزاری مسابقات هنری در ۶ رشته مقاله نویسی، شعر، داستان، خطاطی، خوشنویسی و نقاشی است که باید آثار هنری با موضوع ولایت فقیه باشند.

 

حجت الاسلام سعیدی نوحه خوانی ولایی و همخوانی سرود ولایت را از سایر برنامه های دوره آموزشی یاوران ولایت برشمرد و اضافه کرد: علاوه بر این کلاس ولایت شناسی و مسابقات فوتسال لیگ میثاق برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در خاتمه ضمن تشکر از موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، عنوان کرد: پایان بخش دوره آموزشی یاوران ولایت، قرائت میثاق نامه توسط نوجوانان است و آنها با این اقدام‌ با مقام معظم رهبری پیمان می بندند که همواره پشتیبان ولایت خواهند بود.

کد خبر 1205193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha