ابتکار دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای اسلامی شدن فضای آموزشی

غلامی با بیان اینکه سیاست اسلامی شدن دانشگاه ها را در استان پیگیریم، گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای ورود به فضای آموزشی باید شئونات اسلامی را رعایت کنند، گفت: عدم رعایت شئونات با مشاوره و تعهد همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «فرهاد غلامی» امروز(۲۲مرداد) در نشست اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران به اهمیت فعلیت در جبهه فرهنگی اشاره و اظهار کرد: غرب درصدد تضعیف فرهنگ ایران اسلامی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در جبهه داخلی باید مسائل متناسب با فضای رسانه ای دشمنان انقلاب تولید محتوا شود تا بتوانیم در این جنگ نابرابر موفق شویم، گفت: استراتژی هایی که رهبری مشخص می کنند بخشی از توطئه های امپراطوری رسانه ای غرب را خنثی می کنند مسئولین و دیگر اقشار نیز باید در کنار رهبری قرار بگیرند.

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین مورد نظر رهبری باید مورد توجه همگان باشد، افزود: سیاه نمایی دشمنان انقلاب نتیجه عدم پرداختن به جهاد تبیین است.

 

غلامی به فعالیت ۲۲هزار پرسنل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: ۵۰۰عضو هیات علمی نیز در این دانشگاه فعالیت دارند.

 

وی به ۱۱۱رشته آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره و بیان کرد: هزار و ۱۰۰خانه بهداشت و ۴۰۰مرکز سلامت نیز زیر نظر این دانشگاه فعال هستند.

 

غلامی به رشد علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: افرادی که الگوی علمی و دینی هستند باید به دانشجویان معرفی شوند.

 

وی با بیان اینکه در مباحث فرهنگی نمی توان زود منتظر نتیجه بود بلکه کارهای فرهنگی دیربازده هستند، ادامه داد: معیارهایی در حوزه عفاف و حجاب در دانشگاه مازندران به عنوان چراغ قرمز طراحی می شود و به زودی با همراهی شرکت دانش بنیان اجرایی می شود.

 

غلامی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای ورود به فضای آموزشی باید از گیت عبور کنند و باید شئونات اسلامی را به درستی رعایت نمایند، افزود: عدم رعایت شئونات با مشاوره و تعهد همراه خواهد بود.

 

وی بیان کرد: سیاست اسلامی شدن دانشگاه ها را در استان پیگیریم.

کد خبر 1205196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha