پیام نور استان اصفهان رتبه اول جذب دانشجو را دارد

مختاری با اشاره به ۴۰ مرکز دانشگاه پیام نور در اصفهان گفت: دانشگاه های این استان بیشترین جذب دانشجو را سال گذشته در بین دیگر استان های کشور داشته اند.

«رضا مختاری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به پذیرش دانشجویان در دانشگاه های سراسر کشور اظهارداشت: پذیرش دانشجو در این مراکز دانشگاهی با بررسی سوابق تحصیلی انجام می شود و اولویت بندی پذیرش بیشتر بر اساس محل سکونت است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: 40 مرکز دانشگاه پیام نور در اصفهان تاسیس شده که این استان سال گذشته بیشترین جذب دانشجو را در بین دیگر مناطق کشور داشته است.

 

وی با بیان اینکه 170 رشته دانشگاهی در پیام نور استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: هم اکنون 35 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان اضافه کرد: گستردگی رشته های دانشگاهی این استان بخش زیادی از نیازها و سلایق افراد را پوشش داده و امکان تحصیل بسیاری از افراد در محل سکونت یا نزدیکی خانه خود توام با آموزش الکترونیک فراهم است.

 

به گفته وی رشته های علوم پایه، علوم انسانی و مهندسی و هنری در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان فعال بوده و امکان تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

مختاری پرداخت اقساطی شهریه، قیمت پایین تحصیل، ارائه تسهیلات و امکان تحصیل توام با اشتغال را از شاخص های مهم در اقبال دانشجویان برای تحصیل در این مراکز دانشگاهی بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام با ارائه سوابق تحصیلی از 18 مردادماه در سراسر کشور بر اساس سامانه جامع آغاز شده و تا 23 مردادماه ادامه دارد.

مختاری برگزاری و اجرای رویدادهای فرهنگی و نشست های علمی را فرصتی برای رشد استعدادهای دانشجویان بیان کرد و یادآورشد: خدمات فرهنگی و پژوهشی در سطح ملی و استانی و حتی مراکز شهری برای دانشجویان این دانشگاه مثل دیگر مراکز علمی و دانشگاهی ارائه می شود.

کد خبر 1205216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha