نقش مهم تشکل های مردم نهاد در توسعه همه جانبه کشور

فرماندار شهرستان کاشان گفت: تشکل های مردم نهاد در کنار دولت می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری را در مسیر توسعه همه جانبه کشور ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر محمد شریف زارعی در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: تشکل های مردم نهاد در کنار دولت می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری را در مسیر توسعه همه جانبه کشور ایفا کنند.

 

فرماندار شهرستان کاشان افزود: این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست که در دهه های اخیر با گسترش وظایف و برنامه های دولت ها، بهترین کار برای سرعت بخشیدن به پیشبرد اهداف، بهره گیری از توان و ظرفیت تشکل ها، سازمان‌های غیر دولتی و مردم نهاد در اداره امور کشور است.

 

دکتر زارعی ادامه داد: امروز برای پیشرفت و توسعه کشور در سطوح مختلف لازم است تا از توان، استعداد و مشارکت مردم در امور جامعه بهره گیری شود چرا که توسعه همه جانبه محقق نمی شود مگر با همراهی تشکل هایی که برخاسته از مردم باشند.

 

فرماندار کاشان ادامه داد: در کشور ما، بیست و دوم مرداد ماه به روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نامگذاری شده که این فرصت مغتنمی است تا از تلاش ها و خدمات ارزشمند فعالان این عرصه قدردانی شود./

کد خبر 1205248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha