برگزاری ۶۰ میز خدمت و دیدار مردمی مسئولان قضایی در مساجد استان قزوین

شعبانی گفت: بر اساس هدف گذاری انجام شده و طی چهار ماهه نخست امسال ۶۰ برنامه میز خدمت و دیدار مردمی مسئولان قضایی در مساجد استان قزوین انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، «علی شعبانی» بیان کرد: ارتباط مسئولان قضایی با مردم یکی از اولویت های 15 گانه قوه قضائیه در سال جاری است و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم بر اساس برنامه ریزی زمانبندی و به صورت هفتگی در دستور کار مسئولان قضایی استان قزوین قرار گرفته و این موضوع در تمامی شهرستان ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری قزوین افزود: در همین راستا و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، مسئولان قضایی استان قزوین در چهار ماهه نخست سال جاری با بیش از 9 هزار و 600 نفر از شهروندان دیدار و گفتگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات حقوقی آنها قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به فراهم کردن راه های ارتباطی مختلف با مردم به خصوص از طریق فناوری های نوین، تاکنون بیش از 500 مورد ارتباط مردم با مسئولان قضایی از طریق سامانه های پیامکی و شبکه های اجتماعی انجام شده است.

شعبانی اعلام کرد: طی چند سال گذشته برنامه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان قزوین در مساجد انجام می شد، که به این موضوع در سال جاری توجه ویژه شده و بر همین اساس 180 برنامه دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در مساجد برنامه ریزی شده است و قطع یقین این موضوع یک رویه واحد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده و طی چهار ماهه نخست امسال 60 برنامه میز خدمت و دیدار مردمی مسئولان قضایی در مساجد استان انجام شده و قطعاً این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

کد خبر 1205275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha