«رحمان اسلامی» به مرحله فینال برنامه نوترانه راه یافت

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: رحمان اسلامی هنرمند شیروانی به مرحله فینال و جمع چهار هنرمند برتر برنامه نوترانه شبکه شما راه یافت.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: رحمان اسلامی هنرمند شیروانی به مرحله فینال و جمع چهار هنرمند برتر برنامه نوترانه شبکه شما راه یافت که در کل کشور 40 هنرمند موسیقی محلی و نواحی در این برنامه به مرحله داوری راه یافته اند.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: نخستین دوره جشنواره «نوترانه» خوانندگان راه‌یافته به این رویداد از میان متقاضیان را معرفی کرد که فهرست خوانندگان راه‌یافته به نخستین دوره این رویداد، در برنامه تلویزیونی هفت ترانه توسط دبیر جشنوراه حمیدرضا حسینی از شبکه شما اعلام شد.

 

عباسپور با بیان اینکه جشنواره نوترانه نخستین رویداد تخصصی با هدف استعدادیابی در حوزه موسیقی نواحی و بومی ایران است، عنوان کرد: جشنواره نوترانه با هدف خلق بستری برای موسیقی نواحی ایران در نظر دارد از خوانندگانِ با استعداد همه استان‌های کشور دعوت به عمل آورده تا بتوانند هنر و استعداد خود را در زمینه آواز محلی اصیل ایرانی به نمایش بگذارند.

 

وی بیان کرد: این جشنواره از خوانندگان دعوت می‌کند تا در راستای رنگ‌آمیزی هویت فرمی برنامه، با لباس‌ها و پوشش محلیِ منطقه خود به اجرای موسیقی در استودیوی «نوترانه» بپردازند.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با اشاره به توانمندی و پتانسیل های بالای هنرمندان موسیقی این شهرستان و کسب مقام های ملی اضافه کرد: چندی پیش هم داستان‌های روشن گل‌افروز، هنرمند چیره‌دست موسیقی مقامی از استان، رنگ پژوهش به خود گرفت که تمام این موفقیت ها باعث افتخار شهرستان و استان است و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر هنرمندان در تمام حوزه ها هستیم.

کد خبر 1205313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha