پخش فرازهای ناب تلاوت از قاریان برجسته جهان اسلام در مثبت تلاوت رادیو قرآن

مثبت تلاوت عنوان جنگ عصرگاهی جدید و مفرح رادیو قرآن است كه در ادامه پخش برنامه محله تلاوت رادیو قرآن كه سال گذشته تقدیم مخاطبان این شبكه می شد، با رویكردی متفاوت و آیتم های جدید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا حوالی ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛مثبت تلاوت عنوان جنگ عصرگاهی جدید و مفرح رادیو قرآن است كه در ادامه پخش برنامه محله تلاوت رادیو قرآن كه سال گذشته تقدیم مخاطبان این شبكه می شد، با رویكردی متفاوت و آیتم های جدید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا حوالی ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

 

پخش زیباترین تلاوت ها از قاریان مشهور جهان اسلام، گفت و گو با قاریان و پیشكسوتان قرآن ایرانی، بیان خاطرات طلایی، پخش فرازهای طلایی و نغمات، ابتحال و ...... ، مسابقه و خدمت به ساحت مقدس قرآن كریم و عترت كه همان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، از جمله بخش های این برنامه می باشد. مثبت تلاوت در برنامه روز چهارشنبه نوزدهم مرداد ماه به تهیه كنندگی میثم رجبیان و اجرای نیما غفارزاده فرازهایی ناب از تلاوت های بی نظیر استاد محمود شحات محمد انور، استاد عبدالعزیز حصان، استاد عبدالمنعم طوخی، استاد محمدعمران، استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و .... را تقدیم مخاطبان نمود.

 

در بخشی دیگر پخش ابتهال زیبا با صدای استاد شیخ محمد عارف الاسدی از مبتهل خوانان برجسته كشور سوریه روی آنتن رفت. پخش آیتم تلاوت در آستان حسینی كه به پخش تلاوتی از استاد محمد محمدالیثی اختصاص داشت و بخش گزارشی از دیگر بخش های این برنامه بود

کد خبر 1205360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha