خون شهدا، انعکاس دهنده پیام اسلام، انقلاب و قیام عاشورای حسینی است

آیت الله اعرافی خون شهدا را انعکاس دهنده پیام اسلام، انقلاب و قیام عاشورای حسینی دانست و گفت: این افتخار شهدای دفاع مقدس کشورمان است که پرچم دین و معارف اسلام در تمام کشور‌های دنیا به اهتزاز در آمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله اعرافی و مسئولان کنگره ملی شهدای استان به مناسبت برگزاری کنگره شش هزار و نود شهید استان قم، با خانواده شهیدان زارعی و مهر نژاد دیدار کردند.

 

آیت الله اعرافی در این دیدار‌ها خون شهدا را انعکاس دهنده پیام اسلام، انقلاب و قیام عاشورای حسینی دانست و افزود: این افتخار شهدای دفاع مقدس کشورمان است که پرچم دین و معارف اسلام در تمام کشور‌های دنیا به اهتزاز در آمده است.

 

امام جمعه قم با بیان اینکه ارزش کار رزمندگان دفاع مقدس به دلیل اخلاص، سختی و دشواری جنگ با اثرگذاری بالا در نقاط مختلف دنیا قابل مشاهده است گفت: فداکاری ها، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس موج و اثر بالایی در سایر نقاط جهان ایجاد کرده است و حقانیت راه شهدا به دلیل همین اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی آنان است.

 


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم هم با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا از سوی مسئولان با هدف تعظیم شعائر و شنیدن سخنان، مشکلات، دغدغه‌های و تکریم خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان استانی صورت می‌گیرد گفت: این دیدار‌ها با حضور مسئولان استانی تا زمان برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم در آبان ماه ادامه خواهد داشت.
 

 

علی اکبر خوش گفتار مقدم از تولید فیلم، مستند زندگی نامه شهدا، کتاب، تبلیغات محیطی، ساخت تندیس شهدا و نصب بنر و تصاویر شهدا در سطح شهر تا زمان برگزاری کنگره شهدا در استان خبر داد.

 


وی با بیان اینکه تاکنون ۷ عنوان کتاب در تیراژ ۳ هزار جلد در خصوص زندگی نامه شهدا به چاپ رسیده است افزود: ساخت سریال در خصوص زندگی شهید زین الدین با همکاری موسسه اوج و صدا و سیمای مرکز قم در دست پیگیری و اقدام قرار دارد.

کد خبر 1205361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha