راه‌اندازی خانه فرهنگ در آستارا

کمالی از آمادگی شهرداری بندر آستارا به منظور راه‌اندازی خانه فرهنگ در این شهر خبر داد.

«یاشین کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا از آمادگی شهرداری این شهر به منظور راه‌اندازی خانه فرهنگ خبر داد و از شهروندان خواست اگر منزل مسکونی قدیمی با معماری سنتی دارند آن را به صورت اجاره‌ای در اختیار شهرداری قرار داده تا به عنوان خانه فرهنگ مورد استفاده قرار گیرد.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آستارا ترویج فرهنگ شهروندی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان را از جمله اهداف راه‌اندازی خانه فرهنگ برشمرد و افزود: امیدوارم با راه اندازی خانه فرهنگ در کنار دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی با سرعت بیشتر و به شکل خلاقانه‌تری به رشد فرهنگ عمومی کمک شود.

 

وی نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی به ویژه کمسیون فرهنگی و شهردار آستارا را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهر را بسیار عالی و قابل تحسین خواند و گفت: شهرداری علاوه بر اقدامات عمرانی به مسائل فرهنگی و توسعه آن بین شهروندان توجه بسیاری دارد که پیگیری برای راه‌اندازی خانه فرهنگ و هنر نمونه‌ای از این اقدامات است.

 

کمالی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی را زیر بنای اصلی توسعه شهری دانست و خاطرنشان‌کرد: از شهروندان نیز انتظار داریم در راستای راه‌اندازی خانه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کمک حال شورای اسلامی شهر و شهرداری باشند.

کد خبر 1205376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha