پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی برای رسانه ها یک اولویت باشد

سردار ملکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب سیدالشهداست، گفت: پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی برای رسانه ها یک اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری سردار «عبدالله ملکی» امروز (۲۳مرداد) در آئین تجلیل از خبرنگاران که با قرائت زیارت عاشورا در جوار هشت شهید گمنام در پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: تلاش شده امسال به یمن چهل و سومین سالروز پیروزی دفاع مقدس از ۴۳خبرنگار همسو با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های های دفاع مقدس استان مازندران تجلیل به عمل آید. 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه نظیر جنگ حق و باطل روز عاشورا را در عصر حاضر با دنیای استکبار شاهدیم، گفت:دشمنان اسلام  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون جنگ ترکیبی را با ایران اسلامی به راه انداختند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند و همانند رزمندگان دفاع مقدس در زمان فتح خرمشهر از نظر تجهیزات فقیر می باشند اما جانانه در بحث دفاع از اسلام و ایران اسلامی برخط هستند، افزود: پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب برای رسانه ها یک اولویت باشد.

 

 
سردار ملکی با بیان اینکه خبرنگاران با قلم و دوربین خود به جبهه استکبار یورش می برند و قدردان این همت والای رسانه ها و اصحاب خبر هستیم، گفت: فضای مجازی عرصه جنگ نرم دشمن است و باید به‌درستی با تولید محتوا سرباز این جبهه بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب سیدالشهداست، ادامه داد: خبرنگاران باید بدون هراس واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنید. 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران به اقدامات خبرنگاران درانعکاس اخبار وضعیت سواحل استان مازندران که منجر به آزادسازی سواحل شده اشاره کرد و خواستار نامگذاری مسیرهای سواحل با عنوان عدالت شد. 

 

سردارملکی خواستار پرهیز از کار جزیره ای شد و گفت: کار جزیره ای محکوم به شکست می شود.

 

وی بر لزوم معرفی شهدا و سرداران نامی دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: بسیاری از شهدای محوری استان نظیر شهید رحیم کابلی، شهید منصــور مهــدوی نیاکی، شهید بصیر، سردار شهید قاسمی طوسی، خلبان شهید احمد کشوری، خلبان شهید حسین شیرودی و... شد.

کد خبر 1205398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha