جهاد تبیین پادزهر لشکرکشی رسانه ای دشمن/ رسالت مهم خبرنگاری امید دادن به مردم است

سرهنگ حسینخانی با اشاره به لشکرکشی غول های رسانه ای دشمن؛ بهترین پادزهر را جهاد تبیین و افشای دروغ های دشمنان دانست و گفت: رسالت مهم خبرنگاری امیدوار کردن جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، یکشنبه(۲۳ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت مهم خبرنگاری بر بیان حقیقت ها و واقعیات جامعه به نفع مردم و  انعکاس مشکلات مردم تاکید کرد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) کرمان بزرگنمایی از مشکلات را باعث یاس و ناامیدی خواند و افزود: رسالت خبرنگاری امیدوار کردن مردم به آینده نظام است.

 

 


 

وی با اشاره به اینکه ما امروز در یک جنگ نابرابر رسانه ای قرار داریم که دشمن با لشکرکشی در فضای سایبری علیه نظام، واقعیت های نظام را وارونه جلوه می دهد؛ تصریح کرد: غول های رسانه ای غرب در کشورهای دنیا علیه جمهوری اسلامی کار می کنند.

 

 

 

سرهنگ حسینخانی پادزهر مناسب در این جنگ نابرابر را جهاد تبیین عنوان و تاکید کرد: دروغ های دشمن را باید افشا کرد و الگوی شما خبرنگاران شهیدان صارمی و آوینی باشد.

 

 


 

وی خاطرنشان کرد: امام سجادعلیه السلام و حضرت زينب سلام الله عليها جهاد تبیین بسیار بزرگی کردند تا اسلام زنده بماند و در واقع کار بزرگ امام حسین علیه السلام در دفاع از اسلام و شیعه را تبیین کردند.

 

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) کرمان توجه به خواست امام زمان در این شرايط را مهم دانست و با بیان اينکه کار خبرنگاری سخت است و باید مراقبت کرد در زمین دشمن بازی نکنید؛ گفت: خبرنگار باید به موقع بنویسد و عمل کند.

 

 


 

وی نقش عملیات روانی دشمن در مرعوب ساختن افکار عمومی را مورد اشاره قرار داد و در این باره از حادثه کربلا مثال آورد و افزود: یزید اول عملیات روانی انجام داد اما حضرت زينب در برابر اين عمليات روانی ایستاد و جهاد تبیین کرد لذا امروز هم باید حرف بزنیم و اعتماد به خدا و وعده الهی داشته باشیم.

 

 

 

سرهنگ حسینخانی با بیان اینکه ۱۷ گردان سایبری در حوزه های مقاومت تحت پوشش ناحیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام فعال است؛ افزود: ما به وضع موجود قانع نیستم هر چند فعالیت های زیادی در حال انجام است و گردان های سایبری ما در شهادت حاج قاسم، دشمن را شکست دادند و فائق آمدند.

 

 

 

وی یکی از نیازهای امروز اسلام و انقلاب را جنگ رسانه ای عنوان و تاکید کرد: باید بصیرت افزایی عمومی انجام بدهیم و یکی از کارهای حسینی اين است در فضای مجازی علیه دشمن بتازیم و این وظیفه همه مردم است.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) کرمان اظهار کرد: در حالیکه دشمنان می خواهند مردم را ناامید کنند اما بدانید آینده از آنِ جبهه حق است لذا سست و ناامید نشوید و امروز بر خلاف دوران جنگ تحمیلی، خیلی از کشورهای دنیا علیه استکبار و با ما هستند و ما تا قلب آمریکا پیش رفتیم چنانکه فتوای امام ره علیه سلمان رشدی؛ هنوز هم زنده است.


 

کد خبر 1205458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha