اعتلا و توسعه گلستان با حمایت عملی از سرمایه‌گذاری/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه به گلستان می آید

منتظری با اشاره به تنگناهای مالی دولت برای اجرا و تکمیل همه پروژه های نیمه تمام گلستان گفت: اعتلا و توسعه گلستان با حمایت عملی از سرمایه گذاران محقق می شود.

«غلامرضا منتظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار داشت: راه تحول استان از مسیر سرمایه‌گذاری عبور می‌کند و باید در این مسیر از حضور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بهره بگیریم.

 

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند در جلسات و کارگروه ها از ضرورت حمایت از بخش خصوصی سخن بر زبان آورده می شود اما در میدان عمل و برای صدور مجوز سخت گیری های زیادی صورت می گیرد که زمینه فرار سرمایه گذاران از استان را منجر می شود.

 

وی افزود: باید امنیت اقتصادی و اداری برای سرمایه گذاران خلق کنیم و به آنها اطمینان بدهیم که همه جانبه از آنها حمایت می کنیم؛ اقدامات جزیره ای دستگاه ثمری برای جذب سرمایه گذاران ندارد.

 

منتظری درباره جایگاه مباحث فرهنگی در توسعه گلستان ادامه داد: بدون تردید آغازهر تحولی از فرهنگ و تمدن آغاز می‌شود، اگر نگرش‌ها تغییر نکند فرهنگ سازی صورت نمی پذیرد؛ اگر می خواهیم در عرصه تولید به موفقیت برسیم باید اقدامات فرهنگی را افزایش دهیم. 

 

وی گفت: تکمیل تالار بزرگ فرهنگی گرگان و بهسازی مجموعه نگارخانه گرگان از جمله پروژه هایی است که پس از سفر رئیس جمهور به گلستان از اعتبارات خوبی بهره مند شدند و تلاش شد تا بازه زمانی ساخت آنها را کاهش دهیم.

 

منتظری از سفر قریب الوقع وزیر فرهنگ و ارشاد استان به گلستان خبر داد و افزود:‌ بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است استان گلستان روز جمعه میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

 

 

کد خبر 1205479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha