محفل ادبی «حماسه خورشید» در بیرجند برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ماه محرم محفل ادبی «حماسه خورشید» همراه با نقد کتاب «محشر اربعین» ۲۴ مردادماه در کتابخانه اولوالباب شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: محرم، ماه بصیرت افزایی و روشنگری است و بهترین فرصت جهت آشنایی با کتاب های عاشورایی و حماسه حسینی محسوب می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های خراسان جنوبی در خصوص برگزاری محفل ادبی«حماسه خورشید» گفت: این محفل ادبی و شعرخوانی با حضور شاعران آئینی خراسان جنوبی در محل کتابخانه اولوالباب شهرستان بیرجند به مناسبت ماه محرم برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این مراسم با حضور یکی از آزادگان بیرجندی به نقد کتاب «محشر اربعین» پرداخته خواهد شد و این کتاب به قلم «محمد نظام دوست تامند» تهیه شده که حاوی سفرنامه های کربلا معلی است.

 

حاجی در خصوص برگزاری این محفل ادبی عنوان داشت: محفل ادبی «حماسه خورشید» 24 مردادماه ساعت 10 و نیم صبح در بیرجند برگزار خواهد شد و میزبان عموم مردم خواهیم بود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: هر محفل ادبی امروز باید محل رویش و شناسایی ده ها استعداد ادبی باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن این استعدادها را پرورش دهند.

 

 

کد خبر 1205500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha