تلاش ویژه برای توجه به تمامی مطالبات در تدوین لایحه جامع رسانه ای

اسماعیلی از تدوین مراحل نهایی لایحه جامع رسانه ای در کمیسیون فرهنگی دولت و مجلس خبر داد و گفت: در این لایحه تلاش شده تمامی مطالبات تاریخی جامعه رسانه ای گنجانده شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، آیین بزرگداشت روز خبرنگار با عنوان روایت اول ظهر امروز یکشنبه 23 مرداد با حضور اهالی رسانه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر صمت در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: از دوستان معاونت مطبوعاتی که این مراسم را تدارک دیده اند، تقدیر می کنم. در ایام روز خبرنگار قرار داریم. روز خبرنگار مصادف با عاشورا بود و ما این مراسم را تمدید کردیم که از تلاش جامعه رسانه ای تقدیر کنیم. در ایام کرونا عزیزانی را از دست دادیم و یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم. هچنین پیشکوستان رسانه ای چون حجت الاسلام  دعایی را از ادست دایدم یاد ایشان را کرامی می داریم. یاد و خاطره آقای عبداللهی را نیز گرامی می داریم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: دولت مردمی برای حوزه رسانه در طول یک سال گذشته تلاش کرد آنچه که مقدور بود را انجام دهد. بر همین راستا لایحه جامع رسانه ای را که در کمیسیون فرهنگی در حال تصویب است را نوشتیم. این لایحه به امضای کمیسیون فرهنگی دولت رسیده است. در این لایحه تمام مطالبات تاریخی جامعه رسانه ای را تلاش کردیم که بگنجانیم که مراحل نهایی تصویب آن در دولت و مجلس می گذرد.

 

اسماعیلی با تقدیر از وزیر صمت گفت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکر می کنم که هدیه ای را به همه خبرنگاران دادند البته کسانی که در سامانه جامع اطلاع رسانی ثبت نام کردند، این هدیه شامل حال شان می شود. همچنین از وزیر اقتصاد نیز تقدیر می کنم. ایشان یک هدیه ای دارند که در روزهای آینده آن هدیه نیز اعلام خواهد شد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تلاش ما این است که در حد وسع خودمان به جامعه رسانه ای خدمت کنیم. رییس جمهور در جلسه روز چهارشنبه از جایگاه خبرنگاران تجلیل کرد. من از ایشان دعوت کردم که در این آیین حضور پیدا کنند اما ایشان نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند و گفتند سلام مان را به اهالی رسانه برسانید.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: از همه اهالی رسانه و تمام بزرگواران چرخه تولید خبر که زحمت می کشند و برای آگاهی جامعه تلاش می کنند، تقدیر می کنم.

 

 

کد خبر 1205533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha