انتقاد فرماندار نهبندان از آمار متناقض مدارس کانکسی

ایروانی با اشاره به افت تحصیلی دانش آموزان، از آمار متناقض مدارس کانکسی در نهبندان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «ابوالفضل ایروانی» امروز (22 مرداد) در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش و دومین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان نهبندان اظهار کرد: ساختار رفتاری در شوراها و کارگروه ها باید منظم شود.

 

سرپرست فرمانداری نهبندان تصریح کرد: بازشسته ها به شدت انتقاد دارند که چرا از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده نمی شود یکی از مصوبات جلسه این است که هیئت اندیشه ورز بازنشسته، نخبه و مدیر تشکیل شود تا به شورای آموزش و پرورش مشورت بدهد، چراکه بازنشسته ها سرمایه هایی هستند که می توانند برای شورا راهکار ارائه دهند.


ایروانی با اشاره به افت تحصیلی دانش آموزان، گفت: رهاشدگی آموزش در مدارس و دانشگاه ها را شاهدیم.این مهم باید واکاوی شود، تقاضا می شود اداره کل آموزش و پرورش با همکاری هیئت اندیشه ورز و بازنشسته، کار مطالعاتی در این خصوص انجام دهند.


وی با اشاره به آمار متناقض مدارس کانکسی در نهبندان گفت: آمار تعداد مدارس کانکسی و آمار دانش آموزان مقاطع مختلف در سال تحصیلی جدید باید دقیق ارائه شود، تا مشکلات رفع شود.


سرپرست فرمانداری نهبندان تقاضاکرد تا مصوبات شورای آموزش و پرورش توسط شخص خاصی پیگیری شود. همچنین مقالات حوزه تحول آموزش و پرورش لازم است.


ایروانی گفت: همه دستگاه ها عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند و باید در این خصوص همکاری کنند.


در این جلسه در خصوص مدارس کانکسی، فعالیت های طرح جبران افت تحصیلی و تعمیق و تثبیت یادگیری در ایام تابستان و شناسایی موانع، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد جامعه هدف اعضای شورای پشتیبانی بحث و تبادل نظر شد.

 

 

کد خبر 1205559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha