گفتمان شیوه های جذب و دعوت فرزندان به نماز در زنجان بررسی شد

جلسه هماهنگی برگزاری نشست های خانواده با موضوع نماز با عنوان «گفتمان شیوه های جذب و دعوت فرزندان به نماز» ویژه کارکنان ارتش با حضور مدیرستاد اقامه نماز استان زنجان و فرماندهی تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان در جلسه هماهنگی برگزاری نشست های خانواده با موضوع نماز با عنوان «گفتمان شیوه های جذب و دعوت فرزندان به نماز» ویژه کارکنان ارتش ضمن تشریح اهداف این برنامه و نحوه برگزاری این نشست ها گفت: ستاد اقامه نماز استان زنجان آمادگی کامل دارد تا در یک بازه زمانی مشخص نسبت به تأمین اساتید این نشست ها اقدام نماید.

 

در این جلسه فرماندهی تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از اجرای این برنامه در بین کارکنان ارتش و خانواده ایشان استقبال و ابراز امیدواری کرد: اجرای این برنامه در بین کارکنان ارتش و خانواده آنها اثرات معنوی و نورانی خواهد داشت.

 

روسای عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ ارتش و آمادگاه زنجان نیز ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری هرچه بهتر این نشست ها، آمادگی خود را جهت برنامه ریزی و تهیه جدول زمابندی نشست ها و ارائه به ستاد اقامه نماز استان اعلام نمودند.

 

در پایان مقرر شد جدول زمانبندی نشست ها از طرف سازمان عقدیتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش تهیه شده و با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان زنجان نسبت به دعوت از اساتید تخصصی نماز اقدام گردد.

 

کد خبر 1205635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha