نشست ماهیانه شورای دارالقرآن بسیج ادارات ورامین برگزار شد

نشست ماهیانه شورای دارالقرآن بسیج ادارات ورامین برگزار و اعضای جلسه بر ضرورت بهره‌گیری از مفاهیم و دستورات قرآنی در ادارات تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسات ماهیانه شورای دارالقرآن بسیج ادارات ورامین صبح امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱  با حضور ولی الله سراقی فرمانده حوزه بسیج ادارات ورامین و جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات به میزبانی پایگاه بسیج شهید علی تاجیک شهرداری ورامین در نماز خانه این شهرداری برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست اعضای جلسه به برگزاری کیفیت آموزش قرآن و ترویج معارف اسلامی در بین کارمندان پرداختند و اعضای جلسه در این نشست بر تشکیل کلاس های آموزش تجوید مقدماتی روخوانی و روان خوانی و تشویق علاقمندان به همکاری در فعالیت های قرآنی تأکید نمودند.

 

در ادامه ولی الله سراقی بیان کرد: دارالقرآن بسیج ادارات بایستی در راستای فرهنگ سازی قرآنی و برگزاری جلسات روخوانی قرآن برنامه خاصی اتخاذ کند. با برگزاری مسابقات و آموزش های مرتبط بین قاریان و حافظان بومی قرآن و به ویژه در بین کارمندان با موضوع قرآن  می توان در همکاری و تعامل لازم با دارالقرآن کریم گام های موثری برداشت.

 

 همچنین سید سعید هاشمی مسئول دارالقرآن بسیج ادارات ورامین ضمن گزارش پیگیری مصوبات جلسه ماه قبل دستور جلسه را اعلام واعضا شورا وارد بحث شدند.

 

لازم به ذکر است، از مصوبات این جلسه حمایت از قاریان بومی شهرستان ورامین در برنامه مناسبت های ملی و مذهبی جهت کارکنان و بسیجیان ادارات بود.

کد خبر 1205670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha