هنرمندان شیروانی برای پاسداشت روز خبرنگار نمایشگاه برپا کردند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هنرمندان تجسمی این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار برای پاسداشت زحمات اهالی رسانه و قلم نمایشگاه نقاشی برپا کردند.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: نمایشگاه نقاشی «هدهد صبا» توسط آمنه محمودزاده از هنرمندان تجسمی این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار برای پاسداشت زحمات اهالی رسانه و قلم از امروز برپا شده که به مدت یک هفته برا بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: در این نمایشگاه 20 اثر از انجمن هنرهای تجسمی شهرستان در معرض دید قرار دارد که ساعت بازدید نمایشگاه طی این یک هفته صبح و مکان آن مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی است.

 

عباسپور با اشاره به مقارن شدن روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی تصریح کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و رخداد بزرگ کربلا که در معرفت شناسی شیعی نمادین ترین رخداد در دسته بندی خیر و شر است، قابلیت تفسیر عصری دارد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تلاقی تاریخ شمسی و قمری ما را به همزمانی حماسه عاشورا با روز خبرنگار کشانده می توانیم با نگاهی به راویان اخبار این رویداد بزرگ تاریخی و فرهنگی خود را بسنجیم که اگر راوی خبر صحیح باشیم در کنار تمامی اسلام قرار داریم و برای تمامی تاریخ مورد وثوق و محل رجوع هستیم.

 

به گفته مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در این شهرستان نمایندگی خبرگزاری ایرنا، شبستان، ایسنا، پانا، عصر اترک و 2 روزنامه خراسان شمالی، اتفاقیه و پایگاه خبری انتهاج فعالیت دارد.

 

کد خبر 1205711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha