«حسینیه کتاب» در آران و بیدگل برپا می شود

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری سلسله نشست های «حسینیه کتاب» در این شهرستان خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام محرّم و سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، سلسله نشست های «حسینیه کتاب» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: نخستین برنامه این سلسله نشست ها با محوریت کتاب «هفت شهر عشق» با حضور حجت الاسلام مهدی خدّامیان مؤلف کتاب و نوسنده و پژوهشگر برتر بین المللی برگزار می شود.

 

رنجکش ادامه داد: این نشست، دوشنبه، ۲۴ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار اندیشه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بيدگل برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه حضور همه علاقه مندان برای شرکت در این نشست ها آزاد است، خاطر نشان کرد: خوانش و معرفی کتاب، تحلیل و بررسی کتاب، مقتل خوانی و نوحه خوانی از بخش‌های مراسمات حسینیه کتاب است.

 

حجت الاسلام دکتر مهدی خدامیان تاکنون بیش از ۱۱۰ عنوان  کتاب در حوزه دین و اهل بیت(ع) منتشر کرده است که قلم روان، بیان جذاب و همراه بودن با مستندات تاریخى- حدیثى از مهم ترین ویژگى این آثار است.

 

این نویسنده در سال ۱۳۸۸ با تألیف کتاب «الصحیح فی فضل‌‌الزیارة الرضویة» رتبه نخست جشنواره بین المللی کتاب بیروت را از آن خود کرد و برای نخستین بار یک ایرانى توانست به این مقام دست یابد.

 

کد خبر 1205718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha