تولید نماهنگ «زیر بارون» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: نماهنگ «زیر بارون» به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» تولید و در فضای مجازی به اشتراک در آمد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از تولید اثر زیبای «زیر بارون» به همت بچه های مسجد  در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این اثر در وصف ائمه اطهار (ع) و همزمان با ایام محرم به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه تهیه کنندگی این اثر را «محمد حسین هنرمند» بر عهده داشته است، عنوان کرد: «محمد مصدقی» و «محمدمهدی اکبریان» به عنوان به عنوان تصویربرداران این اثر همکاری داشته اند.

 

حضوری با اشاره به اینکه مرثیه خوانی این اثر را «فرشید میرزایی» بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: نماهنگ «زیر بارون» به وسیله «حسین پورشاهیان» تایپوگرافی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل تولید کننده نماهنگ «زیر بارون»، اظهار کرد: این نماهنگ در ایام محرم و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی بیان کرد: نماهنگ «زیر بارون» که مدت زمان آن ۵۲ ثانیه است در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و شبکه هایی همچون «آپارات» بارگزاری و به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه پیش از این نیز نماهنگ «لک لبیک» از سوی بچه های مسجد در این کانون تولید شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای راه اندازی گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

کد خبر 1205731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha