حضور ۱۵۰ دانش آموز دختر در رویداد «دختران حاج قاسم»

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم، به مدت سه روز در استان اجرایی شده است.

«حجت الاسلام حمید رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در خراسان شمالی خبر داد و گفت: این رویداد با حضور 150 نفر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم اجرایی می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: این تعداد در قالب گروه های 10 نفره و از تمامی شهرستان های هشت گانه استان به مدت سه روز به رقابت می پردازند.

 

وی بیان کرد: دوره های آموزشی و جلسات مجازی حدود یک ماه است که برگزار و طراحی های اولیه انجام شده است.

 

 

حجت الاسلام رفیعی اظهارکرد: این رویداد با رویکرد هدف سازی دختران نوجوان در گام دوم انقلاب اسلامی و به منظور احساس مسئولیت و ایفای نقش در جامعه در جایگاه زنان و بانوان موثر و انقلابی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه این رویداد در بسیاری از استان های کشور با همکاری معاونت سازمان معارف و علوم اسلامی صدرا شکل گرفت، خاطرنشان کرد: شناسایی، طراحی، عملیات و روایتگری چهار بخش مهم این رویداد است که همه گروه ها موظفند به عنوان یک مجموعه خودجوش و آتش به اختیار همه ملزومات عملیات و بودجه آن را فراهم کنند.

 

 

 

کد خبر 1205773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha