رسانه از ابزارهای اصلی قدرت نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

عبدالله زاده گفت: رسانه از ابزارهای اصلی قدرت نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و می تواند با اخبار مغرضانه رسانه های معاند به مقابله بپردازد تا شاهد گفتن حق باشیم و دشمن فرصت تغییر حق با باطل را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن عبدالله زاده»، امروز (دوشنبه ۲۴ مرداد) در نشست با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاری حرفه مقدسی است و امروز فرصتی برای سپاه فجر فارس و بسیج رسانه استان فرصتی برای تقدیر از اقدامات ارزشمند اصحاب رسانه است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس افزود: حضور پیشکسوتان خبرنگاری و رسانه در این جمع را ارج می نهیم و یاد شهید «صارمی» را که به واسطه وی ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نام گرفت را گرامی، می داریم.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه ما پیروان حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) هستند که ایشان پیام آوران نهضت عاشورای حسینی بودند.

عبدالله زاده با اشاره به نقش رسانه برای روشنگری جامعه بیان کرد: رسانه از ابزارهای اصلی قدرت نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و می تواند با اخبار مغرضانه رسانه های معاند به مقابله بپردازد تا شاهد گفتن حق باشیم و دشمن فرصت تغییر حق با باطل را نداشته باشند.

وی ادامه داد: رسانه ها در تبیین حقیقت در گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند و رسانه ها با مطالبه گری و حق محوری به عنوان زبان گویای مردم نقش آفرینی کنند.

عبدالله زاده تاکید کرد: رسانه در پیشگیری بسیاری از مشکلات می تواند اثربخش باشد و رسانه های ما باید به عنوان جبهه واحد رسانه ای عمل کنند تا در مبارزه با جبهه مخالف و دشمنان خود موفق عمل کنیم و کار رسانه در راستای مسیر انبیا است و موجب روشنگری در جامعه می شود.

کد خبر 1205818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha