کمک ۱۸۰ میلیارد ریالی استان فارسی ها به نیازمندان در طرح «احسان و اطعام حسینی»

موصلی گفت: خیران فارس بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در قالب اجرای طرح «احسان و اطعام حسینی» از ابتدای ماه محرم تاکنون به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (دوشنبه ۲۴ مرداد) با اشاره به اجرای طرح «احسان و اطعام حسینی» در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: خیران فارس بیش از 180 میلیارد ریال در قالب اجرای طرح «احسان و اطعام حسینی» از ابتدای ماه محرم تاکنون به نیازمندان کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: این طرح که از ابتدای ماه محرم آغاز شده تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت و در قالب اجرای آن به توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان در ادارت کمیته امداد سراسر کشور پرداخته می شود.

وی اضافه کرد: 120 آشپزخانه توسط کمیته امداد فارس، مراکز نیکوکاری و خیریه های استان برای اجرای این طرح برپا شده و از ابتدای ماه محرم تاکنون 359 هزار و 164 پرس غذای گرم به همت خیران استان فارس با اعتباری بیش از 171 میلیارد ریال طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

موصلی اعلام کرد: در اجرای طرح «احسان حسینی» 2 هزار و 945 بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال تهیه و میان جامعه هدف کمیته امداد فارس توزیع شده است.

کد خبر 1205831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha