شهردار باید نظارت بر زیر مجموعه خود را افزایش دهد

طهوریان عسکری گفت: باید برای رفع کاستی ها حرکت کنیم چون فرصت‌ها کم است و اگر مدیری در این مسیر قصد همکاری نداشته باشد باید راه را برای خدمت دیگران باز کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید طهوریان عسکری» در نطق پیش از دستور چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر افزود: یک سال از فعالیت شورای ششم گذشته است اما در یک سال گذشته به سراغ تحقق شعارهای انتخاباتی به صورت کامل نرفته‌ایم.

 

عضو شورای شهر مشهد اضافه کرد: بازکردن گره از کارهای مردم باید مد نظر باشد و باید در مدیریت، بصیرت وجود داشته باشد و اخلاص در عمل و مجاهدت باقی می ماند، با آرام و آهسته حرکت کردن، مشکلات شهر و مردم را حل نمی شود و باید سریع، صریح، عالمانه و شجاع بود و مردم روحیه جهادی می خواهند و این شهر نیازمند کار جهادی و جهشی است.

 

طهوریان عسکری افزود: باید برای رفع کاستی ها حرکت کنیم چون فرصتها کم است و اگر مدیری در این مسیر قصد همکاری نداشته باشد باید راه را برای خدمت دیگران باز کند.

 

وی ادامه داد: یک سال گذشت اما آجری روی پروژه ها قرار نگرفت، داد مردم درآمده است، برای حضور پررنگ سرمایه گذار در شهر باید کار انقلابی و جهادی انجام داد، این شهر ثروتمند است اما پروژه ها بر زمین باقی مانده است، چه قدر قرار است کار مردم را عقب بیندازیم.

 

عضو شورای شهر مشهد گفت: نقد و امر به معروف، تلنگری برای حرکت سریع است و اقدامات خوبی در شهر صورت گرفته است اما حجم کاستی ها زیاد است و خوبیها کمرنگ دیده می‌شود و شرایط امروز شهر، کار جهادی می‌ طلبد.

 

عسکری افزود: شهردار نیز باید نظارت بر زیر مجموعه خود را افزایش دهد و نگران حال مردم و ناراحت شدن مردم باشید.

کد خبر 1205833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha