تکریم خانواده شهدا حرکت در مسیر احیای ارزشها است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شهدا نظیر سردار شهید «رحیم کابلی» در راه اسلام از همه هستی خویش گذشتند تا ارزش‌های انسانی بماند، گفت: تکریم خانواده شهدا حرکت در مسیر احیای ارزشها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۴مرداد)به همراهی «سعید کهنسال» مدیرکل بیناد شهید و امورایثارگران استان مازندران با حضور در بیت شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» که پیکر مطهرش به همراه پیکر شهید روحانی« محمدامین کریمیان» و شهید «مصطفی تاش موسی» تازه تفحص شده و در روز تاسوعای حسینی در شهرستان بهشهر تشییع و در بهشت فاطمه آرام گرفت، دیدار اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و ۷۲ یار باوفایشان، شهدای کربلای خانطومان بعد از حدود ۷سال به میهن بازگشت و حال و هوای استان مازندران عاشورایی شد.

نماینده ولی فقیه درمازندران در این دیدار بابیان اینکه امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: کار بزرگی که شهدا انجام دادند اینکه از همه هستی خویش گذشتند تا ارزش‌های انسانی بماند.

 

وی ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری همسر و فرزندان شهید والامقام سردار «رحیم کابلی»، ادامه داد: امید است با حرکت در مسیر شهدا بتوانیم آرمان‌ها را تقویت کنیم و شرمنده شهدا نشویم.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهید معزز مدافع حرم حاج رحیم کابلی، از حضور پرشور مردم ولایی استان در مراسم شب وداع و تشییع پیکرهای مطهر سه شهید مدافع حرم مازندران قدردانی کرد و یادآورشد: رزمندگان استان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند باید ایثار و از خودگذشتی این مردان خدایی برای مردم تبیین شود.

به گزارش شبستان،شهید «رحیم کابلی» از شهدای مدافع حرم استان مازندران، متولد سال ۱۳۴۲در شهرستان بهشهر است. و اردیبهشت 1395در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم در شهرک «خان طومان» سوریه توسط تروریست‌های تکفیری در روز مبعث با دهان روزه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1205849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha