همراهی موکب داران برای برپایی آیین اربعین حسینی ضروری است

رحمانی با اشاره به اینکه موکب داران اربعین امام حسین(ع) باید با ثبت فعالیت ها و تجهیزات خود در سامانه موکب داری اقدام کنند گفت: هم افزایی و همراهی موکب داران با هدف برپایی برنامه های اربعین حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « امیر رحمانی» طی نشست ستاد اربعین حسینی که دوشنبه (24 مرداد) در هیئت انصار کرج برپا شد گفت: انتقال بار موکب داران از کشور 27 مرداد آغاز می شود.

 

مسئول ستاد اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: هم افزایی و همراهی موکب داران با هدف برپایی برنامه های اربعین حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

به گفته وی، موکب داران اربعین امام حسین(ع) باید با ثبت فعالیت ها و تجهیزات خود در سامانه موکب داری اقدام کنند تا زمان خروج از کشور و دریافت مجوز با مشکل روبه رو نباشند.

 

وی اظهار کرد: از دیگر موارد مورد اهمیت جهت ثبت، اقلام خوراکی و دامی است که برای خروج آن نیز باید با دامپزشکی و گمرک هماهنگی لازم انجام شود.

 

مسئول ستاد اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: زمان بندی معین شده برای موکب داران حسینی تا 15 شهریورماه است و این زمان تمدید نمی شود و اگر پس از این مدت معین شده موکب داران بخواهند کالای خود را خارج کنند باید از مرز سومار استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1205880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha