اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از فعالیت۳۲ دانشجوی بسیجی این دانشگاه در اردوی جهادی محرومیت زدایی مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در اردوی جهادی تابستانی محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار بخش برزک حضور پیدا کردند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: این اردو با حضور ۳۲ دانشجو از رشته های مختلف تحصیلی با حمایت انجمن علمی دانشجویی پرستاری در بخش سلامت و پزشکی برگزار شد.


میرزایی ادامه داد: همچنین دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان جهت فعالیت در بخش های عمرانی، آموزش، فرهنگی و مطالبه گری و اقدامات جهادی و عام المنفعه، به مدت ۷ روز در روستاهای ویدوج ، ویدوجا ، تجره ، پنداس و آرنجن مستقر شدند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد: در این اردوی جهادی ۷ پروژه عمرانی با تلاش دانشجویان جهادگر بسیجی این دانشگاه و همیاری مردم منطقه به انجام رسید.

 

میرزایی بیان داشت: همچنین در روستاهای کم برخوردار این شهرستان در بخش های سلامت و پزشکی و پایش و بیماری یابی در بیماری های غیر واگیر و آموزش کودکان و نوجوانان ، مشاوره خانواده و مطالبه گری مسائل اقتصادی و منابع طبیعی و راه سازی اقدامات موثری از سوی دانشجویان بسیجی این دانشگاه صورت گرفت.

کد خبر 1205912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha