حمایت از شرکت های دانش بنیان رویکرد مهم سپاه کربلا

سردار مسلمی با بیان اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان رویکرد مهم سپاه کربلا است، گفت: تلاش داریم با حمایت مادی و معنوی از نخبگان فعال در حوزه دانش بنیان زمینه ساز رفع مشکلات کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، امروز(۲۴مرداد) در راستاي شعار سال و حمایت و پشتیبانی از شرکت هاي دانش بنیان و نیز جوانان متعهد و مبتکر ایران اسلامی،از شرکت البرز افراز طبرستان بازدید بعمل آورد و اظهار کرد: شرکت دانش بنیان البرز افراز طبرستان از شرکت های موفق و پیشگام در حوزه تولید  و اختراع نرم افزار های کاربردی بوده که با بهره گیری و باور به توانمندی های جوانان خوش فکر خود اقدام به تولید نرم افزاری در حوزه کمک به بهبود معیشت مردم و مقابله با مفاسد اقتصادي در قالب ستاد تنظیم بازار کرده است.

 


فرمانده سپاه کربلا در این بازدید از باورمندی‌ها و تلاش‌های دغدغه مندانه جوانان با اراده این شرکت قدردانی کرد و  گفت: خرسندیم که جوانان نخبه و علاقمند به خدمت صادقانه به مردم و انقلاب اسلامی در این شرکت گرد هم آمده اند تا بتوانند  مشکلات کشور را رفع نمایند.

 

وی با اشاره به خدمات این شرکت در حوزه تولیدات نرم افزاری افزود: بخشی از خدمات این شرکت در حوزه رونق اقتصادی و  بحران‌ها است که جا دارد مسئولان به این جوانان و این چنین شرکت‌های دانش بنیانی توجه ویژه داشته باشند.

 

سردار مسلمی راه برون رفت از برخی مشکلات را استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا دانست و گفت:  مجموعه سپاه به عنوان نهاد مردم دار، مردم یار و مردم دوست، دغدغه مشکلات مردم را دارد که با حمایت و بهره گیری از این شرکت‌های دانش بنیان، به رفع مشکلات در استان می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند حلال مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: بخشی دیگر  از خدمات این شرکت در حوزه نرم افزاری مبارزه با فساد، رفع فساد و از بین بردن روزنه های فساد در جامعه با ارائه خدمات آسان و رایگان است.

 

کد خبر 1205913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha