اعلام برنامه های سوگواری هیئت حجت بن الحسن(ع) بسیج آران و بیدگل

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، برنامه های عزاداری و سوگواری دهه سوم محرم هیئت حجت بن الحسن(ع) را اعلام کرد.

حامد تفضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیگل گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت سید الشهدا(س) برنامه روضه خوانی از سوی هیئت حجت بن الحسن(ع) ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: این برنامه از روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا آغاز خواهد شد و به مدت ۶ شب ادامه خواهد داشت.

 

تفضلی ادامه داد: شرکت کنندگان در این برنامه از سخنرانی حجج اسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، محمد سعیدی آریا و محمد مرادزاده بهره خواهند برد.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مدیحه سرایی و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت حاج اسماعیل اخباری، حسن هارونی، حمیدرضا شاهمیرزایی، مهدی فخرالدین، جابر مردان و محمد عرفانیان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

 

تفضلی ادامه داد: این مراسم، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار می شود و شرکت عموم مردم و عزاداران و سوگواران حضرت سیدالشهدا(ع) در این برنامه معنوی آزاد است.

کد خبر 1205916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha