جهاد تبیین راهبرد تاکتیکی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است

حجت الاسلام طالب پور گفت: جهاد تبیین راهبرد تاکتیکی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ شناختی و توطئه های تحریفی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محسن طالب پور« در جمع کارکنان وظیفه و پایور نظامی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان به ضرورت بصیرت افزایی و تلاش برای شناخت واقعیت ها اشاره کرد و اظهارداشت: ناشناختی و بی اطلاعی از بسیاری از حقایق مموجب فریب و انحراف در جامعه می شود.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان بی اطلاعی و ناآگاهی را به عنوان یک فرصت برای دشمن یاد کرد و افزود: عدم آگاهی و شناخت موجی را ایجاد کرده که دشمن از آن برای رسیدن به اهداف خود با سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات و انحراف فکری بهره برده و موج سواری می کند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی از دوران پس از رحلت پیامبر اسلام(ص) تا به امروز همین انحراف و سیاه نمایی ها بوده که بسیاری در قیام امام حسین(ع) قادر به شناخت حق و باطل نبودند.

حجت الاسلام طالب پور درهم آمیختن حق و باطل و عدم تمیز آن ها از همدیگر را از چالش های پیش روی جامعه دانست و تصریح کرد: جهاد تبیین راهبرد تاکتیکی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ شناختی و توطئه های تحریفی است.

 

وی خاطرنشان کرد: بزرگ نمایی اقدامات دوران پهلوی و ندیدن اقدامات چهل سال انقلاب اسلامی نمونه از انحراف است و برخی از افراد هم به دلیل بی اطلاعی و نداشتن سواد تحلیلی و بی اطلاعی از وضعیت جامعه از مسیر حقیقی دور شده و دچار خسارت می شوند.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان اینکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی و باید افراد صاحب نفوذ در این عرصه کار کنند، تصریح کرد: تلاش برای شناخت و کسب آگاهی در قضاوت صحیح و دوری از انحراف ضرورت دارد.

 

وی جانفشانی و همت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و تبلیغی را از لازمه های جنگ شناختی در دوران حاضر بیان کرد و یادآورشد: فضای مجازی سرعت انعکاس اخبار و شایعه پراکنی را افزایش داده و همین موضوع ضرورت اقدام به موقع را مورد تاکید قرار می دهد.

کد خبر 1205923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha