انقلاب اسلامی پایه‌های طاغوت را به لرزه انداخت

آخوند قزل گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و متولد شدن این قدرت جدید، پایه و ریشه طاغوت در جهان به مخاطره افتاده است. امروز مقاومت فلسطین کاری کرده که رژیم صهیونیستی به ذلت و زبونی افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کلاله، آخوند «ناصر قزل» در همایش مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی اظهارکرد: بذر مقاومت بین مسلمانان در زمان پیامبر اکرم (ص) کاشته شد و زمانی که پیامبر گرامی اسلام در مکه تحت شدیدترین تحریم‌ها بودند مقاومت را شکل دادند.

 

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه گفت: در عصر کنونی مسیر حرکت جهانی که دو قطبی شده بود و امپریالیسم حاکم همه چیز مردم از فرهنگ گرفته تا اعتقادات و دین، این انقلاب اسلامی بود که حکومت دینی را بنا نهاد.

 

وی گفت: در جهان دو قطبی، انقلاب اسلامی به عنوان تنها انقلاب خارج از حیطه ابرقدرت های شرق و غرب شکل گرفت و سبب تزلزل این دو قطبی کاذب شد و جهان فهمید قدرت جدیدی در حال شکل گیری است.

 

آخوند قزل بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و متولد شدن این قدرت جدید، پایه و ریشه طاغوت در جهان به مخاطره افتاده است. امروز مقاومت فلسطین کاری کرده که رژیم صهیونیستی به ذلت و زبونی افتاده است.

 

وی بیان کرد: آمریکا می خواست بعد از حمله به عراق حکومتی لائیک در آن کشور تشکیل دهد یا نمی خواست در سوریه حکومت دینی وجود داشته باشد اما ایران در مقابل آنان جبهه مقاومت تکشیل داد.


امام جمعه اهل سنت مراوه تپه عنوان  کرد: امروز هرجایی استکبار وجود داشته باشد مرکز ثقل مقاومت با محوریت ایران اسلامی در مقابل این توطئه ها شکل می گیرد. اتفاقا مقاومت فقط مربوط با شیعه نیست و اهل سنت هم در میادین مقاومت حضور دارد.

 

 

کد خبر 1205927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha