کرمانشاه، شهریورماه میزبان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم است

سهیلی،گفت: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۳ شهریورماه جاری آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه ادامه دارد.

ساحل سهیلی،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مرحله استانی ،گفت: با توجه به اینکه ۱۳ شهریورماه جاری زمان برگزاری مسابقات رشته‌های حفظ در بخش بانوان است همچنین برگزاری مسابقات در رشته‌های دعاخوانی، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق نیز دربخش بانوان ۱۴ شهریورماه برگزار می شود.

 

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود: در بخش بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل ۷۲ نفر، در رشته دعاخوانی ۴۶ نفر و در بخش آقایان نیز در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل ۵۷ نفر، در رشته‌های دعاخوان ۳۱و اذان  ۵۷ نفر در که در مجموع۲۶۳ متسابق در بخش بانوان و آقایان به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

 

وی خاطر نشان  کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن در بخش آقایان در رشته حفظ و قرائت ترتیل روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه  جاری و ۱۶ شهریورماه نیز مسابقات رشته‌های اذان و دعاخوانی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در بخش آقایان برگزار می‌شود.

 

سهیلی، تصریح کرد: برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه به همراه معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات ۱۷ شهریورماه جاری برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اظهار کرد:هر چقدر برای تبلیغ، ترویج و آموزش قرآن کریم در جامعه تلاش کنیم باز کم است.

کد خبر 1205929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha