دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، توانایی تامین  نیرو‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در اربعین حسینی را دارد

محمدی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه توانمندی است و می‌توان نیرو‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در اربعین حسینی را از مرکز استان تأمین کنیم.

قباد محمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی،گفت: با توجه به اینکه امسال تردد زائران اربعین حسینی در فصل گرما انجام می‌شود وگرمای طاقت‌فرسای شهرستان قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی و سومار در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه،افزود: برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی باید تلاش خود را بکار بگیریم و تمام ملزومات مورد نیاز و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

 

وی تصریح کرد: میزبانی از زائران اربعین حسینی فرصتی معنوی است که باید به بهترین نحو از آن بهره‌مند شویم و بتوانیم خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را به تقویت زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مطلوب به ویژه در مراکز درمانی سرپل‌ذهاب و قصرشیرین به زائران ارائه دهیم.

 

محمدی با اشاره به اینکه  تجمع زوار در رویداد اربعین ،تامین سلامت آنان یکی از پر اهمیت ترین بخش ها است ،خاطر نشان کرد:ارائه خدمات مطلوب تأمین نیروهای تخصصی بیهوشی، جراحی، اطفال و عفونی برای پوشش بهداشتی درمانی زائران اربعین حسینی (ع) از استان کرمانشاه مورد نیاز است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: موضوعاتی، چون نظارت بر مسائل بهداشتی از جمله توزیع غذا و آب آشامیدنی به طور جدی انجام خواهد شد و در بحث دارو و ملزومات پزشکی نیز تمامی نیازمندی‌ها تامین شده است .

کد خبر 1205930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha