مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اذان مسجد در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اذان مسجد به میزبانی ستاد اقامه نماز با همکاری ادارات فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه ترویج معارف نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اذان مسجد به میزبانی ستاد اقامه نماز با همکاری ادارات فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه ترویج معارف نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اذان مسجد ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۳ سال در نظر گرفته شده است و علاقه مندان باید آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۱۸۳۵۵۴۷ ارسال کنند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اذان مسجد ۵ شهریور سال جاری در نظر گرفته شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس بگیرند.

 

بنیاد فرهنگی مهدویت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر نهادهای فرهنگی هستند که در برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اذان مسجد همکاری دارند.

 

کد خبر 1205973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha