دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۵ در مسجد باب الحوائج(ع)

شهردار منطقه ۱۵ در برنامه میز خدمت محله کیانشهر با حضور در جمع شهروندان در مسجد باب الحوائج(ع)، ضمن بررسی مشکلات محله از نگاه امام جماعت و ساکنان، به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «سیدمهدی صباغ» ضمن تشکر از امام جماعت مسجد باب الحوائج(ع) بابت طرح مسایل محله و مسجد گفت: حضور در این محل را با دیدار از خانواده معظم شهید اکبر شهریاری و کسب توفیق خدمت رسانی شروع کردیم و در ادامه با حضور در مسجد با هدف ارتقای خدمت رسانی به شهروندان پای صحبت معتمدان، شورایاران و شهروندان محله هستیم.

 

شهردار منطقه۱۵ در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: توجه ویژه به نگهداشت شهر از اولویت های نخست فعالیت های ما در شهرداری است و مهمترین هدف ما از اجرای طرح؛ آراستگی محیطی، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات با استفاده بهینه از امکانات موجود است.

 

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با مشارکت اهالی بتوانیم گامی در جهت رفع مشکلات برداشته و تغییرات موثری را در محله ایجاد کنیم.

 

برپایه این گزارش، شهردار منطقه و دیگر مسئولان حاضر در ادامه در نشست چهره به چهره با شهروندان به درخواست ها و مطالبات آنان رسیدگی و پاسخگویی کردند. صدور جواز ساخت و پایان کار، آسفالت معابر، یکطرفه شدن خیابان شهید ابراهیمی و ... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

 

این گزارش حاکی است، پیش از این نشست مردمی؛ شهردار منطقه با همراهی جمعی از معاونین، مدیران و فرمانده بسیج منطقه با حضور در منزل شهید اکبر شهریاری ساکن محله کیانشهر شمالی، ضمن دیدار با خانواده شهید، یکی از برنامه های چهل روضه در  بیت چهل شهید را در منزل این شهید معظم اجرا کردند.

 

برپایه این گزارش، در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، مسئولان حاضر به همراه خانواه شهید در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) و مدیحه سرایی اقامه عزا کردند.

 

بنابراین گزارش، شهید اکبر شهریاری از نیروهای قدس سپاه بود که در سال 92 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهر او در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

 

شایان ذکر است، همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) ؛ مراسم معنوی چهل روضه در  بیت چهل شهید در منازل شهدا در مناطق 22 گانه با هدف احیای سنت روضه و هیئت های خانگی و به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و اشاعه نهضت حسینی و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت در حال برگزاری است که این بار این مراسم با حضور شهردار و دیگر مسئولین در منزل شهید مدافع حرم اکبر شهریاری برگزار شد

کد خبر 1205974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha