مانوس شدن با قرآن، انسان را از انحرافات در امان می دارد

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به برکات انس با قرآن گفت: عصمت نسبی، پاک ماندن و در امان ماندن از انحرافات از مانوس شدن با قرآن حاصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم گرامیداشت حجت الاسلام شهیدی پور استاد برجسته قرآنی در مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، اعضای بیوت مراجع و جمعی از قاریان کشوری و بین المللی و طلاب ایرانی و غیر ایرانی حوزه علمیه و جامعه المصطفی العالمیه (ص) برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، در این مراسم که از سوی مجتمع عالی قرآن و حدیث برگزار شد، حجت الاسلام شهیدی پور را از اساتید خوش نام علوم و فنون قرآنی خواند.

 

نماینده رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه با اشاره به برکات انس با قرآن گفت: عصمت نسبی، پاک ماندن و در امان ماندن از انحرافات از مانوس شدن با قرآن حاصل می‌شود.

 

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی علت ماندگاری نام حجت الاسلام شهیدی پور را در کنار انس با قرآن، شاگرد پروری در این حوزه دانست و افزود: نام و یاد این عاشق و مومن به قرآن به علت تربیت شاگردان قرآنی تا همیشه ماندگار است.

 

این عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی، آموزش ترتیل قرآن را مورد توصیه پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) بیان کرد و گفت: توجه به مفاهیم عمیق قرآنی در کنار توجه به زیبایی‌های تلاوت خاشعانه قرآن از ویژگی‌های این معلم قرآنی بود.

کد خبر 1206002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha