ادامه کار پروژه صحن حضرت زینب(ع)  و تکمیل ۵۵ درصد از این پروژه

بخش پروژه های مهندسی و فنی در آستان مقدس امام حسین(ع) از ادامه کار پروژه صحن حضرت زینب(ع) در چارچوب پروژه توسعه حرم امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، مهندس حسین رضا مهدی، رئیس بخش پروژه های مهندسی و فنی گفت: کادر مهندسی و فنی در بخش ما کار در پروژه صحن حضرت زینب(ع) را ادامه می دهد که اولین مرحله از توسعه حرم امام حسین(ع) است.

مهدی افزود: میزان تکمیل این پروژه به 55 درصد رسیده است. کار برای تکمیل بخش هایی از این صحن و بهره برداری از آن در طول سال آینده درحال انجام است.

 

وی ادامه داد: کارهای مکانیکی و برقی، سامانه دوربین ها، سیستم های اطفای حریق و آتش نشانی و سایر کارها طبق برنامه ریزی های مشخص انجام می شود.

رئیس بخش پروژه های مهندسی و فنی گفت: پروژه صحن حضرت زینب(ع) یکی از مهم‌ترین پروژه های توسعه ای است که آستان مقدس حسینی آن را اجرا می کند. مساحت این صحن 152 هزار متر مربع است که شامل مقام تل زینبی، زیرگذر تردد خودرو، مهمانسرا، موزه، کتابخانه، بازار سنتی زینبیه، 1000 واحد بهداشتی و سایر امکانات خدماتی است.

 

آستان مقدس امام حسین(ع) از اتمام کلیه کارهای مربوط به اسکلت بتنی تا 16 مارس 2022 میلادی خبرداد. مدیریت این بخش همچنین برنامه ای برای افتتاح بخش خدماتی تدوین شده است تا به زایران اربعین امسال خدمت رسانی شود.

کد خبر 1206014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha