نیازمند ایده‌های خلاقانه در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس هستیم

عباسی خواستار بهره مندی از ایده‌ها و ابتکارات نو در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و گفت: تمام نهاد‌ها ظرفیت‌ خود را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پای کار بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» در جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با موضوع پیش‌بینی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر اهمیت موضوع دفاع مقدس، اظهار داشت: «جهاد تبیین» بستر و شیوه موثری برای روشنگری و آگاه‌سازی نسل جدید از واقعیت‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان این‌که کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی رسالت سنگینی در این خصوص برعهده دارد، گفت: تمام افراد و نهاد‌ها بایستی ظرفیت‌های خود را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پای کار بیاورند.

وی افزود: دفاع مقدس حماسه‌ای متعلق به آحاد ملت ایران است؛ از این رو گرامیداشت یاد و خاطره این برهه مهم از تاریخ کشورمان، وظیفه همگانی است و همت همه افراد و نهاد‌ها را می‌طلبد.

عباسی خواستار استفاده از ایده‌ها و ابتکارات نو برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و تصریح کرد: اعضای کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تلاش خود را برای بهره‌گیری از پیشنهاد‌های افراد صاحب‌نظر به ویژه جوانان و دانشگاهیان انجام دهند.

کد خبر 1206081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha