ضرورت ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه هیچ چیزی به اندازه تاریخ شفاهی ماندگاری ندارد، گفت: باید از فرصت ها در جهت ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصدی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(25 مرداد)، در جلسه هماهنگی اجرای طرح تاریخ شفاهی( ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان 70 درصد استان لرستان) که با حضور مسئولین ارتش، جهاد، نیروی انتظامی و صدا و سیما برگزار شد، اظهارداشت: هیچ چیزی به اندازه تاریخ شفاهی ماندگاری ندارد.

 

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد و افزود: استان لرستان در زمینه تاریخ شفاهی کم کاری و کوتاهی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام دکتر هاشمی تصریح کرد: ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا و جانبازان 70 درصد باید در اولویت قرار گیرد و از ظرفیت صدا و سیما در این زمینه استفاده شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا در اولویت برنامه ها قرار گیرد، گفت: با توجه به کهولت سن والدین شهدا از فرصت ها به خوبی استفاده شود و خاطرات شهدا ثبت و ضبط شود.

 

 

کد خبر 1206091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha