وظیفه خبرنگاران در جنگ نرم خطیر و موثر است

سردار امیری با بیان اینکه صحنه نبرد از جبهه‌ها به قلب و ذهن مردم در جنگ نرم تغییر کرده است، گفت: امروز وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این جنگ خطیر و موثر است.

به گزارش خبرنگا خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « هدایت الله امیری » در آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان هرمزگان اظهار کرد: اگر خبرنگاران تبیین درستی از اقدامات و عملکرد نظام و انقلاب اسلامی داشته باشند و واقعیت‌ها را به درستی بیان کنند، در جنگ نرم همچون جنگ تحمیلی پیروز خواهیم شد.

 

وی افزود: خبرنگاران و قشر عظیم رسانه سربازان اصلی مقابله با دشمن هستند و باید از این ابزار رسانه و فضای مجازی  در راستای تقویت بنیه اعتقادی مردم و جوانان برای مقابله با هجمه های دشمن بهره بگیریم.

 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و در تمام مولفه ها قوی عمل کرده و در اوج قدرت قرار دارد و پله‌های ترقی را طی می‌کند اما دشمن در حال پمپاژاخبار منفی و بازی با اذهان عمومی است.

 

سردار امیری ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است و دشمن به دنبال تضعیف این ماهیت است؛ در حال حاضر دشمن با جنگ ترکیبی به مبارزه آمده و تلاش می‌کند داشته‌های بزرگ ما را وارونه جلوه دهد.

 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: بدتر از فقر احساس فقر است و دشمن نیز به دنبال ترویج این احساس است و خبرنگاران قشری هستند که می‌تواند این فضا را درست تبیین کرده و در برابر دشمن بایستند.

 

وی گفت: امروز تأسی به شهدا که یادی از شهید دقت شهید رسانه شد، می‌تواند یک الگویی برای همه ما باشد که استقامت و گوش به فرمان بودن ولی فقیه که اخلاص و کار برای خدا راز و رمز پیروزی است.

 

سردار امیری ادامه داد: اگر ما در دفاع مقدس توانستیم که دشمن را شکست دهیم، اتکا به همین راز و رمزها بوده که از دشمن نترسیدیم و به خدا توکل کردیم و از داشته های خودمان استفاده کردیم .

 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابرازداشت: امروز در استان هرمزگان با نگاه انقلابی خبرنگاران و نگاه مسوولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی در کمک به مردم و حل مشکلات معیشتی بتوانیم شاهد باشیم که روز به روز بر اعتلای فرهنگ عظیم اسلام  و پیشرفت در همه زمینه‌ها شاهد باشیم.

 

گفتنی است؛ در این آیین که به همت سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و با همکاری و مشارکت بسیج رسانه ومعاونت روابط عمومی سپاه امام سجا(ع) برگزار شد، از فرهیختگان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

کد خبر 1206147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha