طرح مهرواره بانور در البرز با محوریت مساجد آغاز به کار کرد/ تحکیم و تقویت خانواده مبنای فعالیت بانوان مسجدی است

کرمعلی با اعلام خبر اجرای طرح مهرواره بانور در استان البرز با محوریت مساجد گفت: اصلی ترین هدف اجرایی طرح مهرواره بهره مندی از سبک زندگی اسلامی و استفاده از الگوهای مناسبت در مسیر شکل گیری، تحکیم و تقویت خانواده است.

« ندا کرمعلی» در جریان برپایی و اجرای طرح مهرواره بانور در استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح مهرواره بانور در البرز با محوریت حضور بانوان در مساجد استان برپا می شود.

 

دبیر اجرایی طرح مهرواره بانور استان البرز افزود: اصلی ترین هدف اجرایی طرح مهرواره بهره مندی از سبک زندگی اسلامی و استفاده از الگوهای مناسبت در مسیر شکل گیری، تحکیم و تقویت خانواده است.

 

به گفته وی، تلاش بانوان محله با محوریت مساجد در مسیر رشد و تعالی خانواده ها ستودنی است به همین منظور با هدف معرفی این بانوان و اشتراک گذاری فعالیت ها، هم اندیشی و همراهی این طرح اجرا می شود. 

 

وی توضیح داد: طرح مهرواره بانو در سه مرحله، شهرستانی، استانی و ملی است به ویژه آنکه به مسائل حوزه خانواده در زمینه ازدواج، تشکیل خانواده، مسائل حوزه روابط همسران، مسائل مرتبط با فرزندآوری، همچنین حوزه اقتصاد در خانواده را مورد توجه قرار می دهد. 

 

 

دبیر اجرایی طحر مهرواره بانو استان البرز خاطرنشان کرد: این طرح از ۲۷ تیرماه همزمان با عید سعید غدیر آغاز شد و تا ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی ادامه دارد. 

 

دبیر اجرایی طرح مهرواره بانور استان البرز در پایان در خصوص اینکه در مهرواره چه‌طور می‌توانیم حل مسئله کنیم؟ خاطرنشان کرد: اولویت بندی مساله‌ها تشکیل گعده و همفکری حلقه های مشاوره مردمی در مسجد و محله شناسایی و بهره بردن از ظرفیت های مختلف است. 

 

گفتنی است، علاقمندان برای بهره مندی از اجرای طرح می توانند به https://mehrvare-banoor.ir  و یا آدرس گروه مجازی ایتا https://eitaa.com/joinchat/1402470588C09a56559ec مراجعه کنند، همچنین شماره تماس پشتیبانی :(صندوق صوتی ) 025 9100 9650 آماده دریافت نظرات آنان است.

 

 

کد خبر 1206214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha