چهره ها و جریان های سیاسی مدعی پیرو خط امام (ره) مرز بندی صریح خود با فرد هتاک را مشخص کنند

حجت الاسلام خاضع گفت: از برخی چهره ها و جریان های سیاسی انتظار می رود اگر در ادعاهای خود مبنی بر پیروی از خط امام (ره) صادق هستند، به طور صریح و شفاف علیه این اظهارات سخیف و بی شرمانه موضع گیری و صریحا با این فرد هتاک مرزبندی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید جواد خاضع امروز در نشست ستاد بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر گفت: فرد متوهم، لجوج، کینه توز، فتنه گر و خائن به جمهوریت نظام و آراء ملت، از صبر و رافت نظام اسلامی و رهبر حکیم انقلاب سوء استفاده کرد و بی شرمی را از حد گذراند و هم نوا با جبهه استکبار، رژیم صهیونیستی و داعش اظهارات موهن و سخیفی را علیه شهید پرافتخار سردار همدانی مطرح کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهدا در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی و دفاع از ناموس ملت از بذل مال و جان و آبروی خود دریغ نکردند، گفت: شهدا قهرمانان ملی و عزیز دل ملت ما هستند و در تشییع پیکرهای پاک شهدا به ویژه سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» و سردار همدانی و شهید حججی نشان دادند که چقدر برای مدافعان حرم آل الله ارزش و احترام قائل هستند.

 

وی ابراز کرد: شعار اصلی و راهبردی داعش، امروز سوریه و عراق و فردا تهران بود، نامردی است که در سایه سار امنیت ایجاد شده توسط شهدای مدافع حرم و حریم بنشینند و به ساحت قدسی آن شهدا اهانت کنند.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: فرمایش زیبای سید الشهدا (ع) را باید به این فرد متوهم یادآور شد که: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» البته از فردی که اهانت کنندگان به مجالس عزاداری و آتش زنندگان خیمه های عزاداری امام حسین علیه‌السلام و رقاصان ظهر عاشورای 88 را مردمی خداجو نامید، هیچ انتظاری جز این نمی رود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی چهره ها و جریان های سیاسی انتظار می رود اگر در ادعاهای خود مبنی بر پیروی از خط امام (ره) صادق هستند به طور صریح و شفاف علیه این اظهارات سخیف و بی شرمانه موضع گیری و صریحا با این فرد هتاک مرزبندی کنند.

کد خبر 1206225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha