دومین روز هفتمین دوره مسابقات بین المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ برگزار شد

دومین روز هفتمین دوره مسابقات بین المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲، در سواحل مکران بندر کنارک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دومین روز هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲، امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سواحل مکران بندر کنارک با حضور هشت‌تیم برگزار  شد.
در دومین روز این رقابت‌های بین المللی، تیم ها در بدو ورود،  توسط کادر پزشکی مستقر در منطقه مورد معاینه و چکاپ قرار گرفتند.


امروز، تیم ایران و سوریه به طور مشترک در  آیتم کمک به زیر دریایی مغروق، ، تیم ونزوئلا در آیتم ترازو، تیم روسیه در آیتم کمک به کشتی در اضطرار،  تیم چین در آیتم فلنچ و تیم هند در آیتم امداد و نجات غواص مصدوم، به رقابت پرداختند.


سرپرست تیم غواصی عمق ونزوئلا در حاشیه دومین روز این رقابت ها درباره  میزبانی ایران از این مسابقات گفت: از میزبانی، مهمان‌نوازی و امکانات بسیار مناسب جمهوری اسلامی ایران نهایت سپاس را دارم و از حضور در این کشور بسیار خوشحالم.


در ادامه اکبرزاده سرپرست تیم غواصی عمق ایران اظهار کرد: خوشبختانه آیتم روز دوم ایران به‌گونه ای بود که دسترسی سایر تیم‌ها به آن مشکل خواهد بود.


سرپرست تیم غواصی روسیه نیز در گفت‌وگویی از میزبانی و حضور در ایران ابراز خرسندی کرد.


هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ به میزبانی جمهوری اسلامی  ایران با شعار صلح، دوستی و وفاق بین کشورها در سواحل مکران بندر کنارک در حال برگزاری است.

کد خبر 1206234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha