مسولان پروژه های بزرگ ویژه سفر دوم رئیس جمهور تعریف کنند

رضوی از مسئولان شهرستان سرایان خواست پروژه های بزرگ ویژه سفر دوم رئیس جمهور تعریف کنند تا برای تامین اعتبار آن، رایزنی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «یاسر رضوی» امروز (۲۶ مرداد) در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت بزرگداشت هفته دولت خطاب به مسئولان شهرستان اظهار داشت: با نگاه بلند پروژه‌هایی را در حوزه کاری خود تعریف کنید که از اعتبارات و توان شهرستان خارج و گره گشایی بیشتری در معیشت مردم ایفا کند.

 


فرماندار سرایان معرفی دو روستای هدف گردشگری و پروژه توسعه بیمارستان سرایان، دوبانده شدن راه های سرایان و تعریض راه های شهرستان را از جمله پروژه های مورد نیاز شهرستان برشمرد و افزود: این پروژه ها از توان اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان خارج است.

 

 

وی از برگزاری گردهمایی بزرگ جهادگران بسیج سازندگی در فردوس خبرداد و خواستار همکاری ادارات شهرستان و بهره برداری بیشتر از این ظرفیت بزرگ با حضور مسئولان ارشد کشوری در این شهرستان شد.

 


فرماندار سرایان در ادامه یکی از ویژگی‌های شاخص دولت را مردمی بودن و در بین مردم بودن دانست و مسئولان را در هفته دولت بر حضور بین مردم و خدمت به آنان توصیه کرد.

 


وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین آسیب‌هایی که مردم را آزار می دهد عدم صداقت است، گفت: برخورد صادقانه و تبیین و درک صحیح و واقع بینانه از شرایط موجود کشور، موجبات جذب اعتماد مردم می شود.

 


وی همچنین تبیین و بیان دستاوردهای یک ساله و پروژه های بزرگ که منجر به تغییرات و تحولات در شهرستان شده و رضایت مردم را به دنبال دارد را خواستار شد.

 


رضوی هدف اصلی از گرامیداشت هفته دولت را اصلاح و ارایه تصویری مطلوب تر از دولتمردان توصیف کرد و افزود: باید اقدامات متفاوتی با تقویت و انسجام بین مسئولان را تقویت کرد.

 


وی اضافه کرد: در صورتی که مسئولان موانع و مشکلات را با مردم احصا کنند در برنامه های آینده، از حمایت مردمی در جهت نیل به تحقق پروژه ها و همراهی آنان برخوردار خواهند بود.

 


در این جلسه کمیته های مختلف هفته دولت تعیین و برنامه های پیشنهادی هفته دولت در سرایان بررسی و اقدامات لازم اتخاذ شد.

 

 

 

 

کد خبر 1206310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha