رویکرد اصلی دستگاه قضایی حمایت  قاطع از واحد های صنعتی و رفع موانع تولیدی است

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: حمایت از واحد های صنعتی و تولید در جهت رفع موانع و پشتیبانی از آنها امری ضروری است ورویکرد دستگاه قضایی در این زمینه ، حمایت از واحدهای تولیدی است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جریان بازدید از شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو زنجان ، در چهارمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان  که در محل شرکت توسعه پستهای ایران ترانسفو برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و  تلاشهای اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: تصمیمات ستاد بر اساس اقتضائات خاص واحدهای تولیدی اتخاذ می شود و عمل به قانون بایستی از سوی آحاد جامعه بخصوص از سوی کارگزاران مورد توجه قرار گیرد و تبعیت و اجرای دقیق قانون در حوزه تغییر اراضی امری ضروری است.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو زنجان سهمی مهمی در تولید ، صادرات و اشتغال آنهم  در شرایط تحریمی کشور دارد. حمایت از واحد های صنعتی و تولید  در جهت رفع موانع و پشتیبانی از آنها امری ضروری است ورویکرد دستگاه قضایی در این زمینه ، حمایت از واحدهای تولیدی است .

 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه سرمایه گذار و تولید کننده نبایستی برای تولید و توسعه شرکت دغدغه تأمین زمین  در استان داشته باشد، افزود: مسوولان امر حمایتهای لازم در تأمین زمین در چهار چوب قانون  از تولید کنند گان داشته باشند ، چرا که جذب سرمایه گذار در استان با حمایت همه جانبه و تلاش برای رفع موانع محقق خواهد افتاد ، بنابر این دستگاه قضایی در این زمینه با قطعیت حمایت خواهد کرد.

 

در این جلسه مشکلات هشت واحد تولیدی مورد بررسی و دستورات لازم در جهت حمایت و رفع مشکلات اتخاذ گردید.

کد خبر 1206324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha