ضرورت و اهمیت خودشناسی همسران  در برنامه خشت بهشت

مجله رادیویی خانواده "خشت بهشت" عنوان برنامه‌ ای از رادیو قرآن است كه با محوریت تحكیم بنیان خانواده و ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه خشت بهشت كاری از گروه علوم قرآنی شبكه رادیویی قرآن است كه شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.


مجله رادیویی «خشت بهشت» با رویكرد «تحكیم بنیان خانواده، داشتن خانواده ای سالم، ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی» تولید و پخش می شود و در هر برنامه یك موضوع اصلی تعریف می شود كه در قالب بحث های كارشناسی، نمایش ، گزارش و ... به آن پرداخته می شود و مخاطبان نیز از طریق پیامك و تلفن در آن مشاركت و همفكری می كنند.این برنامه یكشنبه ها با موضوع ازدواج و همسر داری با توجه به روایات و آیات قرآن كریم به تهیه كنندگی سمیه خراج و با اجرای كتایون درویشی تقدیم مخاطبان می شود.

 

خشت بهشت در برنامه روز یكشنبه بیست و سوم مرداد ماه با موضوع خودشناسی همسران و تأثیر آن بر زندگی مشترك همسران روی آنتن رفت و نظر مخاطبان را در خصوص این موضوع كه اهمیت اتحاد و انسجام در خانواده تا چه اندازه است؟ جویا شد.

 

 در بخشی از برنامه حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم كارشناس مذهبی در خصوص موضوع برنامه و شناخت انسان از خود گفت: یكی از نكات مهم در فرهنگ قرآنی این است كه اشخاص در شناخت شخصیت خود دچار اغراق و یا خودستایی نشوند. انسان علیرغم تمام نقاط قوت، نقاط ضعف فراوانی نیز دارد و نیاز به سایر انسان ها دارد. یكی از وجوه نیازمندی انسان، همسر و همدمی است كه در كنارش نقاط ضعف خود را بپوشاند. پخش آیتم گزارشی، آیتم نمایشی و سخنان حجت الاسلام والمسلمین دكتر رفیعی در خصوص موضوع برنامه از دیگر بخش های خشت بهشت بود.

 

کد خبر 1206364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha