رفع مشکلات شهری نیازمند برنامه ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است

میمنت آبادی رفع هر مشکل و چالشی را نیازمند برنامه ریزی و پیچیدن نسخه مناسب دانست و گفت: اولویت شورا و شهرداری سنندج بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی هرچه بهتر و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فرهاد میمنت آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج امروز( چهارشنبه 26 مرداد) در دیدار شهردار سنندج با هیئت رییسه نظام پزشکی استان،گفت: گستره فعالیت‌های شهرداری بسیار زیاد است و همین مسئله مدیریت شهر را بسیار سخت می‌کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه شناخت کامل شهردار سنندج از شهر و موقعیت آن به واسطه چند دوره تجربه شورای بستر موفقیت در انجام این رسالت بزرگ را بیش از پیش فراهم کرده است، گفت: شهرداری سنندج زمانی که تحویل شهردار فعلی شد با رقم بالای بدهی پیمانکاران و حقوق معوق پرسنل مواجه بود.

 

به گفته وی، برای نهادی همچون شهرداری که درآمد هزینه ای بوده و بودجه ای از سوی دولت نمی‌گیرد پرداخت این میزان مطالبه در کنار بروزرسانی حقوق پرسنل اقدام ارزشمند است.

 

وی با اشاره به اینکه ماهیانه بیش از 30 میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و مزایای پرسنل این نهاد می شود، اذعان کرد: تمام توان شورا و شهرداری سنندج ایجاد بسترهای لازم برای رفاه و خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکل ترافیک جنب بیمارستان کوثر رایزنی‌های لازم از سوی شهرداری با شورای ترافیک صورت می‌گیرد که البته معتقدیم توسعه پارکینگ فعلی راه کار رفع این مشکل باشد.

 

میمنت آبادی با بیان اینکه رفع هر مشکل و چالشی نیازمند برنامه‌ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است، گفت: اگر می‌خواهیم جلوی تجمع خودروها را در این نقطه بگیریم باید نسخه جایگزینی که پاسخگو باشد را ارائه کنیم.

 

وی در مورد درخواست مطرح شده پیرامون آسفالت و بهسازی معابر سایت اداری هم گفت: اگرچه براساس قانون شهرداری هیچ مسئولیتی در برابر فضاهای محصور و شهرک ها ندارد اما در حد توان کمک خواهیم کرد.

 

میمنت‌آبادی اضافه کرد: البته معتقدیم بزگترین معضل ما در سایت اداری نبود تابلوهای راهنما است که این موضوع موجب سردرگمی مراجعین می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در مورد مطالبات مطرح شده پیرامون جمع آوری سگ های بلاصاحب هم گفت: در همین راستا شهرداری سنندج با پیمانکاری قرارداد منعقد کرده اما عملیاتی کردن کامل این مهم نیازمند صرف هزینه و اعتبارات زیادی است که تامین آن به تنهایی در توان شهرداری نیست.

 

وی با بیان اینکه ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی یکی از اقدامات ارزشمند شهردار سنندج بود گفت: این مهم در دوره های گذشته فعالیت شورا و شهرداران انجام نشد اما با وجود تمام چالش و سختی کارها خوشبختانه در این دوره تحقق پیدا کرد و رضایتمندی قابل توجهی را در بین شهروندان به دنبال داشته است.

 

میمنت آبادی تصریح کرد: موضوع ساماندهی تاناکورا از دیگر برنامه های شورا و شهرداری سنندج است که با انتقال تاناکورا به مجموعه سنه سنتر این دغدغه و مطالبه شهروندان نیز پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 1206394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha